Ledenactiviteit HSV Elden - Vissen op karpervijver Het Broek op 4 juni

Zondag, 23 april 2023

Wel eens gevist met een vaste hengel met topelastiek op karper? Of een harde aanbeet gehad op de feederhengel en vervolgens een karper geland? Als HSV Elden hebben we een hele karper vijver afgehuurd om te gaan vissen. We gaan proberen een aantal demo's op te zetten om een en ander uit leggen over het vissen op zo'n specifieke vijver.

Neem zelf een hengel mee
We proberen te organiseren dat er een aantal demo's worden gegeven, maar we hebben geen hengels beschikbaar voor iedereen. Dus neem zelf een eigen hengel mee. Een goede stevige feederhengel is prima. Een andere werphengel van voldoende lengte kan ook. Vis je met een vaste hengel met elastiek? Ook daarmee kun je vissen. Let wel op, er zitten karpers tot 5 รก 6 kilo in deze vijver.

Regels
Let wel even op de regels voor het vissen aan deze visvijver. Zo wordt er gevist met haakjes zonder weerhaak. En gebruik je een onthaakmat en een goed schepnet met kleine mazen. Lijndikte is maximaal 25/100, en je mag NIET vissen met gevlochten lijn. Een volledig overzicht van het reglement voor het vissen aan deze vijver vind je hier

Aanmelden
Wil je meedoen? Geef je dan op via info@hsv-elden.nl, zodat wij weten wie er komen en waar we rekening mee moeten houden. Er kunnen maximaal 35 personen vissen, dus wie het eerst komt......

Wil je introducees meenemen die geen lid zijn? Dat mag, maar voor introducees betaal je 7,50 euro per persoon voor een middag vissen.

We zien je graag op 4 juni bij Het Broek in Gendt.
Zandvoortsestraat 21, 6691 EN Gendt