Johan Cremers niet te stoppen; wint ook derde wedstrijd

Maandag, 17 augustus 2020

Nadat Johan Cremers de al eerste en tweede wedstrijd in de herencompetitie wist te winnen, heeft hij ook de derde wedstrijd gewonnen. Deze wedstrijd werd gevist aan de Linge tussen Elst en Huissen, aan de oostkant van de A325. Johan Cremers wist te winnen door 4 uur lang bovenin de waterkolom te vissen op kleine voorns. In totaal wist Johan 3,5 kg aan vis te vangen, meer dan 120 stuks. De tweede plaats was voor Henk Looijschelder, terwijl Hans Lohman derde werd.

De wedstrijd had nog anders kunnen lopen qua uitslag. Zowel Frits Tiecken als John Beijer visten op de bodem met maïs en haakten een karper. Bij beiden schoot de karper echter los.

Laatste wedstrijd
De laatste wedstrijd zal in de verkorte herencompetitie zal plaatsvinden aan de gracht in Elden. De wedstrijd zal worden gevist op 6 september.