Algemene Ledenvergadering van HSV Elden

Donderdag, 30 november 2017 (20:00)

Dorpshuis Ons Gebouw, Rijksweg West 50 te Elden

De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op donderdag 30 november worden gehouden in Dorpshuis Ons Gebouw, Rijksweg West 50 te Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. Alle leden van wie het emailadres bekend is krijgen de agenda per email opgestuurd.

De agenda luidt als volgt:

1. Opening voorzitter
2. Mededelingen bestuur 2017
    - Ontwikkelingen viswater
    - Wedstrijden 2017
    - Onderhoud kolk en Gracht
3. Verslag penningmeester
4. Verslag kascontrole
5. Verslag commissie onderhoud (John Beijer)
6. Verslag wedstrijdcommissie (Joop Stoffels)
7. Vaststellen wedstrijden 2018 en jaarlijkse feestavond.
8. Rondvraag.

De contributie voor het seizoen 2018 bedraagt 27,50 Euro. Dit bedrag wordt voor de mensen die toestemming hebben gegeven via automatische incasso van de rekening afgeschreven.

Indien men geen toestemming heeft gegeven voor automatisch incasso kan men het bedrag overmaken op rekeningnummer IBAN NL 58 RABO 0316506907 van de RABO bank. Vermeld hierbij contributie 2018 HSV Elden en uw eigen naam. Voor diegenen die aan de wedstrijden willen deelnemen komt daar nog eens een bedrag van 16 Euro bij.

Wij verzoeken u dit bedrag uiterlijk 1 december 2017 over te maken. Leden die géén hoofd-lid bij onze vereniging zijn betalen alleen contributie voor HSV Elden ad 10 Euro. Jeugdleden (leden die per 1-1-2017 jonger zijn dan 14 jaar) betalen ook 10 euro.

Wij streven er verder naar om ons clubblad uiterlijk 31 december 2017 af te hebben. Wanneer u iets te melden hebt dit gaarne uiterlijk 10 december aanleveren bij een van de bestuursleden of via hsv-elden @ hotmail.com .

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HSV Elden