(tijdelijke) Ledenstop HSV Elden

Vrijdag, 11 april 2014

De afgelopen weken hebben we gemerkt dat het ledenaantal van onze hengelsportvereniging hard is gegroeid. Zo hard, dat er overlast begint te ontstaan bij ons eigen viswater, de kolk van Knuiman (Wiel het Zwaantje). Om verdere overlast te voorkomen, heeft het bestuur besloten om een (tijdelijke) ledenstop in te stellen.

Veel nieuwe leden komen ook bij onze kolk vissen. Op zich is dat prima, maar het bestuur heeft gemerkt dat niet iedereen zich aan de regels houdt die we hebben ingesteld als vereniging. Daarom hebben we besloten om streng te gaan controleren.
Het reglement voor het vissen aan de kolk kun je hier vinden.

Daarnaast is het niet de bedoeling dat wanneer twee mensen gaan vissen, dat de hele familie wordt meegenomen. Dit om de rust voor de omwonenden te waarborgen. Nader bericht over deze kwestie volgt.