Winnaar wedstrijden 2013 bekend

Vrijdag, 22 november 2013

De eindwinnaar van de viswedstrijden 2013 van HSV Elden is bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse ledenvergadering. Net als vorig jaar gaat de wisselbeker dit jaar naar Johan Cremers Jr.

Johan Cremers behaalde over een totaal van 8 wedstrijden (waarbij de 6 beste scores worden meegenomen) 295 punten. Het totaalgewicht bedroeg 21707 gram. Tweede werd Henk Looyschelder met een totaal van 291 punten en 18592 gram. Derde werd Cor Knuiman met 287 punten en 17434 gram.

Bent u lid van HSV Elden en wilt u ook eens een wedstrijd meevissen, neem dan contact op met onze secretaris John Beijer via john.beijer(at)wur.nl.

Klik hier voor een complete uitslag van jaargang 2013.