Agenda Algemene Ledenvergadering - 20 november 2014

Donderdag, 6 november 2014

De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op donderdag 20 november worden gehouden in de zaal van Café/zaal 'Ons Huis' te Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. Alle leden van wie het emailadres bekend is krijgen de agenda per email opgestuurd. Tevens kunnen nieuwe leden die nog niet in het bezit zijn van het boekje 'Landelijke lijst van Viswateren' en de aanvulling deze ophalen voorafgaand aan de vergadering.

De agenda luidt als volgt:

1. Opening voorzitter
  2. Mededelingen bestuur
    - verslag.50-jarig bestaan in 2014
    - Vissen in park Westerveld
  3. Verslag penningmeester + toelichting HSVLeden.nl
  4. Verslag kascontrole ( Hennie Cremers / Cor Knuiman)
  5. Verslag commissie onderhoud ( John Beijer)
  6. Verslag wedstrijdcommissie (Joop Stoffels)
  7. Vaststellen wedstrijden 2015 en jaarlijkse feestavond.
  8. Rondvraag.

De contributie voor het seizoen 2015 bedraagt 27,50 Euro. Dit bedrag zal voor de mensen die toestemming hebben gegeven via automatische incasso van uw rekening worden afgeschreven.

Indien men geen toestemming heeft gegeven voor automatisch incasso kan men het bedrag overmaken op rekeningnummer IBAN NL 58 RABO 0316506907 van de RABO bank met vermelding contributie 2015 HSV Elden en uw eigen naam. Voor diegenen die aan de wedstrijden willen deelnemen komt daar nog eens een bedrag van 16 Euro bij.

Wij verzoeken u dit bedrag uiterlijk 20 december 2014 over te maken. Leden die géén hoofd-lid bij onze vereniging betalen alleen contributie voor HSV Elden ad 10 Euro. Jeugdleden (leden die per 1-1-2015 jonger zijn dan 14 jaar) betalen ook 10 euro.

Leden die nog niet in het bezit zijn van de landelijke lijst van viswateren of de aanvulling kunnen deze afhalen op donderdag 20 november bij aanvang vergadering in de zaal van “Ons Huis” te Elden.