Automatische incasso - u kunt nu nog inschrijven

Zaterdag, 7 oktober 2023

Begin november zal voor de leden die toestemming hebben gegeven de automatische incasso weer plaatsvinden. Dit geeft veel gemak voor u als lid en voor de penningmeester.

U als lid heeft er geen omkijken naar. Begin november wordt het lidmaatschapsgeld automatisch afgeschreven, en eind december heeft u de vispas voor het jaar 2023 al in huis. Bovenstaande geldt voor alle leden die toestemming hebben verleend voor automatische incasso.

Betaald u nog niet via automatische incasso, maar u wilt dat wel? U kunt hier een toestemmingsformulier downloaden. Ingevulde formulieren kunnen digitaal worden gemaild naar info@hsv-elden.nl.