Forelvissen op 27 april in Gendt

Dinsdag, 12 maart 2024

Op zaterdag 27 april (Koningsdag) gaan we weer forelvissen in Gendt. Leden van HSV Elden en hun introducees kunnen ook dit jaar weer proberen een forel te verschalken. De persoon die het dichtste bij de tijd van 10:00 uur een forel vangt, wint de ereprijs. Wie wint de bokaal dit jaar?

Voordat de officiĆ«le wedstrijden van de vereniging gaan starten kunnen alle leden en introducees proberen een forel te vangen in Gendt.

Er zal van ongeveer 8:00 uur tot 12:30 uur worden gevist. De kosten om mee te vissen bedragen 10 euro per persoon voor leden en 15 euro per persoon voor introducees. Opgave via info@hsv-elden.nl.