John Beijer wint eerste wedstrijd van het jaar

Zondag, 6 mei 2018

John Beijer heeft de eerste viswedstrijd van het seizoen gewonnen. In een spannende strijd met Johan Cremers bleek John zo'n 100 gram meer vis te hebben gevangen. Cor Knuiman werd derde doordat hij een mooie zeelt uit de gracht in Elden wist te vangen.

Om 8 uur 's ochtends werd het startsein gegeven voor de eerste viswedstrijd van 2018. Fanatiek werd er geprobeerd om de vissen in de gracht te verleiden met maden, casters of een stukje maïs. Cor Knuiman wist al snel een forse zeelt aan de haak te slaan, terwijl John Beijer snel een forse brasem wist te vangen. Johan Cremers zocht het wat dichter bij de kant en wist veel kleinere bliek en voorn in het leefnet te krijgen.

Uiteindelijk was het John Beijer die er met de dagzege aan de haal wist te gaan.

Ook de kleine vis telt mee.