Uitslag wedstrijden senioren en Knuiman bokaal bekend

Vrijdag, 1 december 2017

Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering zijn de uitslagen van de wedstrijden senioren en de Knuiman bokaal bekend gemaakt. Dit jaar grossiert Johan Cremers in trofee├źn, aangezien hij zowel de wedstrijden als de Knuimanbokaal heeft gewonnen.

Wedstrijden
Bij de wedstrijden senioren worden er in totaal 8 wedstrijden gevist. De zes beste resultaten tellen mee voor de einduitslag. Johan wist twee maal een 1e plaats, twee maal een 2e plaats en twee maal een 3e plaats te behalen. Hierdoor was de titel ook dit jaar weer voor hem. Tweede plaats in de einduitslag was voor Henk Looijschelder, terwijl Joop Stoffels de derde plaats wist te behalen. Wel wist Joop het grootste gewicht aan vis te vangen gedurende het seizoen.

Knuiman bokaal
De wedstrijden om de Knuiman bokaal staan los van de overige wedstrijden. Het betreft twee wedstrijden waarin punten kunnen worden gehaald. Het verschil bij deze wedstrijden tussen de eerste plaats Johan Cremers en de tweede plaats Henk Looijschelder was bijzonder klein. 2 gram en 1 wedstrijdpunt maakten het verschil.

Wedstrijden 2018
De wedstrijddata voor 2018 zijn ook weer bepaald. Zo gauw deze data zijn geaccordeerd door Hengelsportfederatie Midden Nederland worden deze gepubliceerd op de site.