Einduitslag wedstrijden 2012

Zaterdag, 1 december 2012

De einduitslag van de wedstrijden van 2012 is bekend gemaakt tijdens de Algemene Ledenvergadering van 29 november.

Bij de einduitslag zijn de zes beste wedstrijden geteld.

Johan Cremers Jr blijkt als eerste te zijn geëindigd met een totaal score van 15381 gram en 297 punten. Johan Cremers Sr volgt kort daarachter op de tweede plaats met een score van 11127 gram en 296 punten. Als derde is de heer Joop Stoffels geëindigd. Joop heeft een totaalgewicht van 8941 gram behaald en 289 punten.

Klik hier voor een volledige lijst.

De prijsuitreiking zal plaatsvinden op de jaarlijkse feestavond op 22 maart.

Daar zal ook de beker voor de wedstrijden rond de Knuiman bokaal worden uitgereikt. Deze is dit jaar gewonnen door Johan Cremers Sr.