Feestavond was weer geslaagd

Zaterdag, 25 maart 2017

Op vrijdag 24 maart vond de jaarlijkse feestavond weer plaats. Het bestuur had weer een mooie bingo en een verloting georganiseerd. Tevens werden de prijzen van het afgelopen seizoen uitgereikt. Tot slot werd ook nog op een mooie manier afscheid genomen van Henk van Rheede als voorzitter van de club.

5 rondes bingo kregen de aanwezigen voorgeschoteld, waarbij men per bingokaart 3 prijzen kon winnen. Tussen de bingo's door werden de bekers en geldprijzen uitgereikt aan de wedstrijdvissers. Johan Cremers sr was de winnaar van de heren competitie en mocht daarom de wisselbeker mee naar huis nemen. De aparte competitie voor de Knuiman bokaal werd gewonnen door Jan Knuiman.

Tevens werd in de pauze afscheid genomen van Henk van Rheede als voorzitter van de club. Henk was 22 jaar voorzitter van HSV Elden. Het bestuur heeft daarom gemeend om Henk erelid te maken van de club.

Na de bingo's was er nog een mooie verloting met veel prijzen. Diverse sponsoren hebben bijgedragen om dit feest tot een groot succes te maken.