Jarron Peters wint jeugdwedstrijd HSV Elden

Zaterdag, 2 juli 2016

Op 2 juli jl. organiseerde HSV Elden voor het eerst sinds lange tijd weer een jeugdwedstrijd. De wedstrijd werd gehouden aan de gracht bij park Westerveld. De opkomst was met 13 kinderen boven verwachting. En, het belangrijkste, er werd veel vis gevangen. Uiteindelijk bleek Jarron Peters de winnaar. Hij ging met een mooie beker en een werphengel als prijs naar huis. De prijzen werden gesponsord door Hengelsport Anton Corton uit Heteren.

Voor het eerst in meer dan 10 jaar organiseerde Hengelsportvereniging Elden weer een jeugdwedstrijd. Dat er animo was voor de wedstrijd bleek uit het feit dat er 13 kinderen meededen. Hengelsport Anton Corton uit Heteren stelde een aantal mooie prijzen beschikbaar. Uiteindelijk kreeg ieder kind een kleine prijs.

Er werd gevist op lengte. De kinderen die een vis vingen konden deze in een emmer doen, waarna vrijwilligers van HSV Elden de vissen kwamen meten. Daarna werd de vis weer teruggezet in het water. Er werd goed gevangen. Er werden blankvoorns, rietvoorns, een baars en zelfs een brasem gevangen.

Uit de reacties van zowel de kinderen als ook de ouders bleek dat er zeker interesse is in toekomstige wedstrijden. We gaan hier dan ook zeker mee door.

Een compleet fotoalbum van de wedstrijd kunt u vinden op onze site onder het kopje foto's.