Algemene Ledenvergadering

Dinsdag, 11 oktober 2022

Beste leden, De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op vrijdag 11 november worden gehouden. De vergadering vindt plaats in het Dorpshuis aan de Rijksweg-West 50 in Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. De agenda is in te zien wanneer u klikt op "Lees verder".

De agenda luidt als volgt:
  1. Opening voorzitter
  2. Mededelingen bestuur 2022
    • Wijzigingen bestuur
    • Ontwikkelingen hengelsport in Arnhem
    • Wedstrijden 2022
    • Onderhoud kolk en Gracht
  3. Verslag penningmeester
  4. Verslag kascontrole
  5. Verslag commissie onderhoud (John Beijer)
  6. Verslag wedstrijdcommissie (Joop Stoffels)
  7. Vaststellen agenda 2023 en jaarlijkse feestavond.
  8. Rondvraag.
De contributie voor het seizoen 2023 bedraagt 32,- Euro. Leden die géén hoofd-lid bij onze vereniging zijn betalen 11,75 Euro. Jeugdleden (leden die per 1-1-2023 jonger zijn dan 14 jaar) betalen 10 euro.

Dit bedrag wordt voor de mensen die toestemming hebben gegeven via automatische incasso van de rekening afgeschreven.

Indien men geen toestemming heeft gegeven voor automatisch incasso kan men het bedrag overmaken op rekeningnummer IBAN NL 58 RABO 0316506907 tnv HSV Elden. Vermeld hierbij contributie 2023 HSV Elden en uw eigen naam.

Wij verzoeken u dit bedrag uiterlijk 1 december 2022 over te maken. Dit zodat we de nieuwe vispassen voor het jaar 2023 eind december kunnen opsturen. De leden die dan nog niet hebben betaald ontvangen ook geen vispas!

Wij streven er verder naar om ons clubblad uiterlijk 20 december 2022 af te hebben. Wanneer u iets te melden hebt dit gaarne uiterlijk 10 december aanleveren bij een van de bestuursleden of via info@hsv-elden.nl.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HSV Elden