In juni zijn de wedstrijden om de 'Knuiman-bokaal'.

Maandag, 15 mei 2017

In juni vinden de wedstrijden om de 'Knuiman-bokaal' weer plaats. Het gaat hier om twee wedstrijden die los van de competitie worden gevist. De wedstrijden zijn gratis en alle leden van HSV Elden mogen meedoen. Voor mensen die nog nooit een wedstrijd hebben gevist is het een mooie gelegenheid om eens kennis te maken met het wedstrijdvissen bij onze vereniging. De winnaar mag de grote beker een jaar lang op de schoorsteenmantel plaatsen.

Dat deze wedstrijden een apart verloop hebben is al vaak gebleken. Het is in de laatste jaren meerdere malen voorgekomen dat mensen die normaal gesproken geen wedstrijden vissen er met de beker vandoor gaan.

Twee wedstrijden
Er worden twee wedstrijden gevist. Deze wedstrijden vinden in de avonduren plaats. De eerste wedstrijd wordt gevist in de gracht bij de klapstraat in Elden. De tweede wedstrijd wordt gevist in onze eigen kolk aan de Rijksweg in Elden. Zie voor de tijden en locaties ook de agenda.

Regels
Tijdens het wedstrijdvissen zijn er een aantal regels waar men aan moet voldoen. Deze regels worden uitgelegd in het Wedstrijdregelement.

Wil je meevissen? Kom op deze mooie zomeravonden in juni naar de waterkant en neem je hengel mee!