Gelrepas 2024

Zaterdag, 30 december 2023

Leden die in het bezit zijn van een Gelrepas kunnen het lidmaatschapsgeld tot een maximum van 32 euro terugkrijgen via de gemeente. Klik op 'Lees verder' voor meer informatie.

Wanneer u in het bezit bent van een Gelrepas, dan dient u een kopie / foto van uw Gelrepas door te geven via ledenadministratie@hsv-elden.nl. Kopieer zowel de voor- als de achterzijde van uw pas. Daarnaast dient u uw naam, adres en uw rekeningnummer door te geven. Met deze gegevens kan HSV Elden het lidmaatschapsgeld declareren. U krijgt op deze manier het betaalde lidmaatschapsgeld terug.

Let wel, u moet zelf eerst de Vispas betalen. Wanneer u deze heeft betaald, dan pas kunt u bij ons een declaratie indienen via het emailadres. Staat u namelijk niet bij ons in het systeem, dan kunnen wij ook geen declaratie uitvoeren.

Na indienen van de declaratie kan het tot 1 maand aan tijd duren voordat het geld weer op uw rekening staat. Daar kunnen wij als vereniging helaas niets aan veranderen.